PBL feladat: visszajelzés

Betegség miatt sajnos a két másik csoport (2. és 3.) prezentációin nem tudtam ott lenni személyesen, de azok nem maradtak el, a technikus rögzítette őket és két kolléga (K. F. és P. E.) bementek helyettem.
A felvételt hétfőn kapom meg, kíváncsi vagyok hogy sikerültek. Amit e-mailben megkaptam azok között volt egész profi is.

Megkaptam a kontroll csoport munkáit is M.B.-tól, aki ezt írta nekem:

"Munkamenet

1. Előző órán kijelöltem a csoportokat és kértem, hozzanak szótárt.

2. Csoportmunka
A feladathoz nem volt kérdésük, beszélgettek egymással (magyarul) közben. Minden csoportban volt egy-egy teljesen passzív szemlélő, de ők is követték a többiek munkáját.

Úgy láttam, szívesen csinálták. Néhány szót megkérdeztek (index, TO…)

Két csoport az órán beírta a gépbe, kettő az órán kívül.

3. Prezentálás
Egy csoporttag állt ki, egy másik ült a gépnél és kijavította a hibákat, amelyeket közösen „észleltünk”.

4. Értékelés
Zavarta őket, hogy mi szerint értékeljenek. Miután a feladat nem volt egyértelmű, így csak elemezgettük, ki miben nyújtott mást. Jó ötletnek találták, hogy vki megadta, hol van a TO, vagy az albérlet lehetőséget.

Senki nem kérte tőlük számon, hogy az „EXCHANGE” diákcsoportot, akiknek az a feladata, hogy segítsék a külföldiek itt tartózkodását, nem említették meg. Kiderült, hogy erről senki sem tud.
Én még rákérdeztem, vajon egy francia erasmusos hallgatónak is ugyanezt írták volna, azaz figyelembe vették-e, hogy egy NÉMETNEK segítenek.

Saját megjegyzés:
Rendkívül hasznos volt, mert a „Studium” kulcsszavait átismételtük, pontosítottuk. A közös javítás újdonság volt, mindenki figyelt és aktívan részt vett. ILYET MÁSKOR IS FOGOK CSINÁLNI."


Hétvégén össze kell állítanom a zárótesztet és a kérdőíveket!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyelvtanulás Androiddal

10 nyelv, amit a leginkább érdemes tanulni

Nyelvtanulás egyszerűen: www.busuu.com - Tesztelés két főiskolai csoporttal