Vegyes hírek (2008-11-12)

Kárpáti Andrea biztatott, hogy jó a kutatási terv, be lehet adni EARLI JURE-ra (dec.1.!) Szegeden nov. 4-én a következőket mondták:
  • nem lesz védhető (Vidákovich) (-> disszertációkat olvasni)
  • túl komplex, nem lehet majd kimutatni az IKT eszközök fejlesztő hatását, "jó csak gatyába kell rázni" (Nagy J.) (-> még jobban letisztázni, fogalmi térképet folyamatosan fejleszteni)
  • szintfelmérő mind a négy készséget mérje (Nagy J.) (-> igaz, el kell kezdeni a hanganyagozást)
  • gond, hogy a legerősebb a kontroll (Tóth K.) (-> mintaillesztés)
PBL-feladatot decemberre előrehozni!!! Kidolgozni!
Amit meg kell csinálni:
  • M.B.-nak dolgozat (1. Test)
  • hanganyagok készítése könyvhöz
  • PBL-feladat kidolgozása, dec. 1-én vagy 8-án indul
  • Záróteszt kidolgozása 4 készségre (kb. első 4 lecke lesz teljesen kész)
  • év végi kurzuselégedettséget mérő kérdőív

Múlt héten megmutattam a csoportoknak a Tell Me More-t, azt együtt többet már nem fogjuk csinálni, de év végén a kérdőívben rá kell kérdezni, hányan használták azt. A 3-as csoportnak nem mutattam meg, mert MTN-konferencia miatt kevesebbet tudtam velük lenni (mindig ők maradnak le…) Velük holnap pótolom, de így másra kevesebb idő jut.
Mostantól hangsúlyosabbak lesznek a kollaboratív feladatok (Google), ezt javítani is könnyebb. Kíváncsi leszek, hogy alakul az aktivitásuk. Eddig érdekes, hogy a Google szerkesztési előzményeket nézve a 6-os csoport a legaktívabb, aztán 2 és 3 jön, persze vannak kivételek (pl. Cs. A. a 3-ból)

Egy-két egyéb projekt-ötletem is van már: TUDKOMREK (P.L.) , NYELMINTE (B.L.), ezek külön fájlban ki vannak dolgozva.

Nov. 26-án ONK helyett megyek a Heller Farkas konferenciájára, ezért aznap virtuális óra lesz (ezt jól lehetne prezentálni real-time, csak wifi kell majd) . A csoport CS-en és Moodle-n fog dolgozni előre megadott feladatokat, kapcsolattartás személyes üzeneteken CS-nél chaten M-nél. Érdekes lenne. 15 perces lesz az ea.

Ma egyébként az Optivote-tal ad-hoc megszavaztattam az osztályt 12 általuk írt vonatkozó névmásos mondatról, eredményt Excelben, elmentem, kiteszem és mindenki látja, hogy mit tud, B.E. pedig, hogy kiket kell elővenni. A stat-készítőt kicsit fel kellene gyorsítani, de egyébként jó a dolog. Gyors, effektív.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyelvtanulás Androiddal

10 nyelv, amit a leginkább érdemes tanulni

Nyelvtanulás egyszerűen: www.busuu.com - Tesztelés két főiskolai csoporttal